دیدن فیلم های روز دنیا

فیلم دلیجان برنده اسکار

فیلم دلیجاان فیلمی است که در آن دو کارنامه بزرگ تجدید شد. اگرچه او قبلاً در بسیاری از فیلم‌ها ظاهر شده بود، به عنوان یک بازیگر اضافی، بدلکار و سپس بازیگر در فیلم‌های B، اما این اولین نقش اصلی جان وین در فیلمی از جان فورد بود. برای فورد، این بازگشت پس از چند سال به ژانری بود که ایده هایش در مورد آن رشد کرده بود - ژانری که در آن بسیاری از بهترین فیلم هایش را می ساخت. با نفوذ فورد به عنوان کارگردان و نفوذ وین به عنوان یک ستاره، آنها فیلم های نمادین می ساختند و خود را به عنوان یکی از شراکت های افسانه ای در سینما تثبیت می کردند

.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

آنها در لحظه ای مناسب در زندگی حرفه ای فورد گرد هم آمدند. او 45 سال داشت. او اولین فیلم صامت خود (ده تای آنها!) را در سال 1917 کارگردانی کرده بود. طعم موفقیت بزرگی را چشیده بود و در سال 1936 برای کارگردانی "مخبر" جایزه اسکار گرفت. اما اکنون سال های پیروزی او فرا رسیده است. هیچ کارگردانی از دوران صداسازی سریع‌تر از فیلم‌های فوق‌العاده‌ای که فورد در سال 1939 با فیلم‌های دلیجان با «آقای لینکلن جوان» و «طبل‌ها در امتداد موهاک» دنبال کرد، ساخت و سپس «انگورهای خشم» را ساخت. و "سفر طولانی به خانه" در سال 1940 و "جاده تنباکو" و "دره من چقدر سبز بود" در سال 1941، که در آن دوره سه نامزدی و دو جایزه اسکار برای کارگردانی را به دست آوردند.

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

فورد از همان روزهایی که ماریون موریسون، ملقب به دوک، و یک بازیکن فوتبال از USC بود، چشمش به جان وین بود و تابستان ها در فاکس قرن بیستم کار می کرد. در دهه قبل از "استیج کوچ" وین در حدود 40 فیلم وسترن، از یک بازیکن اضافی تا یک نقش اول، بدون اینکه خودش را متمایز کند، کار کرد. فورد فکر کرد که استعداد یک ستاره را دارد و به این نتیجه رسید که وین برای نقش کلیدی رینگو کید در فیلم دلیجان مناسب است. استودیو به شدت با انتخاب بازیگران مخالف بود. خواستار نام بازیگر شد. "پاپی" فورد به شدت اصرار کرد. و وین تأثیری بر جای گذاشت که زندگی او را تغییر داد و روزی برایش جایگاهی در تمبر پستی ایالات متحده به دست آورد.

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

فیلم دلیجان که امروزه دیده می‌شود، ممکن است چندان اصلی به نظر نرسد. دلیلش این است که فیلم‌های بعدی بی‌شماری را تحت تأثیر قرار داد که در آن‌ها مجموعه‌ای از شخصیت‌ها به طور تصادفی کنار هم قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند از یک مصیبت جان سالم به در ببرند. این ژانر گاهی اوقات آرک فیلم نامیده می شود. فیلم گاهی مانند گلچینی از کلیشه های جاودانه بازی می کند. زنی را خواهید دید که در حال زایمان است که پزشک دستور می دهد: "آب را بجوشانید! آب گرم! و مقدار زیادی از آن!" شما با یک فاحشه با قلبی از طلا، و یک بانکدار شرور، و یک قمارباز شیطون، و یک قهرمان پاکدل، و آپاچی های قاتل، و یک همسر سرخپوست هندی، و یک مرد کوچک مسافر و مهربان، و یک صحنه تعقیب و گریز ملاقات خواهید کرد. یک راننده کالسکه به جهنم برای چرم. شما سالن‌ها، صحراها، مناظر وسیع، آتش‌سوزی اردوگاه‌ها و سواره نظام ایالات متحده را می‌بینید - که قبل از سوار شدن به نجات، به صدا در می‌آید.

علیرغم آشنایی با این کنوانسیون ها، "فیلم دلیجان" بدون زحمت توجه ما را به خود جلب می کند و با ظرافت یک سمفونی همراه است. فورد عمل و خشونت خود را در تلاش برای فاحشه کردن کسانی که بازه توجه کوتاهی دارند هدر نمی دهد، بلکه داستانی تعریف می کند که در طی آن ما یاد می گیریم شخصیت ها را بشناسیم و روی آنها سرمایه گذاری کنیم. او تمام صحنه های کلیدی را به یک ستاره بزرگ نمی دهد. بالاترین صورتحساب به کلر ترور، به عنوان دالاس، بانوی لذت رسید. ("دالاس؟" به یاد مارلن دیتریش می افتد: "من در یک شب شانگهای لیل نشدم.")

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

تروور یک ستاره بود، اما فورد تقریباً به سایر مسافران در کالسکه وزن یکسانی می داد، که همگی توسط بازیگرانی که برای تماشاگران فیلم آشنا بودند، بازی می کردند: اندی دیوین با صدای جیغ در نقش راننده، جان کارادین در نقش قمارباز زیبا، توماس میچل. در نقش داک بون الکلی، لوئیز پلات در نقش همسر سرباز باردار، و دونالد میک در نقش آقای طاووس زن، فروشنده دوره گردی که در غرب قدیم کلاه آهو شطرنجی بر سر دارد. همانطور که آنها رو به روی یکدیگر صف می کشند، رینگو کید بین آنها روی زمین می نشیند، اما فورد به نوعی هرگز او را قاب نمی کند که پایین تر به نظر برسد.

این بازیگران با استعداد که برای بخش زیادی از فیلم در داخل کالسکه صحنه محصور شده اند، جامعه ای جذاب ایجاد می کنند زیرا به تدریج دلایل پنهان خود را برای سفر با ناراحتی شدید در قلمرو خطرناک هند آشکار می کنند. رینگو کید، شخصیت وین، یک قاتل تحت تعقیب است که توسط یک مارشال ایالات متحده (جورج بنکرافت) به زندان برده می شود. از آنجایی که دیگران آشکارا از دالاس فاحشه دوری می‌کنند، او اصرار می‌کند که به او آب بخورند و سر میز بگذارند، و ادبش مردانه و خوش قلب است. البته او عاشق او می شود، و این الهام بخش یکی از صحنه های عالی است:

رینگو کید: "من هنوز یک مزرعه در آن سوی مرز دارم. یک مکان خوب وجود دارد - یک مکان واقعی خوب ... درختان ... علف ... آب. یک کابین نیمه ساخته شده است. یک مرد می تواند آنجا زندگی کند ... و یک زن. میری؟"

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

دالاس: "اما تو من را نمی شناسی - تو نمی دانی من کی هستم."

 

رینگو کید: "من تمام آنچه می خواهم بدانم می دانم

روشی که وین می گوید تجسم اقتدار بی زحمت اوست. او این را می گوید و شما شک نکنید منظورش این است. در واقع، برداشتی که او در اینجا ایجاد می‌کند نشان می‌دهد که شاید خوش‌شانس بوده که در اوایل کارش از چنین نقش پررنگی اجتناب کرده است. او 32 ساله بود که این فیلم را ساخت، قد بلند و لاغر، و از زیبایی تقریباً غیرمحتمل پسرانه دوران جوانی خود فراتر رفته بود. او می‌توانست غرغر کند و موضع بگیرد و روی زمین بماند و زیاد حرف نزند، و همیشه به نظر می‌رسید که منظورش است.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید.

سایمون کالو در بیوگرافی اورسون ولز می نویسد که ولز قبل از ساختن «همشهری کین» 40 بار «کوچ استیج» را دیده است. این دو فیلم تقریباً شبیه هم نیستند. ولز از آن چه آموخت؟ شاید بیشتر از همه یک سبک ویرایش ناب. فورد از طریق بازیگران و دیالوگ مطمئن شد که هدف هر صحنه مشخص شده است، و سپس دقیقاً به اندازه کافی درنگ کرد تا موضوع را بیان کند. هیچ چیز اضافی احساس نمی شود. هنگامی که او عمداً جریان را کاهش می دهد، همانطور که برای آهنگی که توسط یاکیما (الویرا ریوس)، همسر یک رئیس پاسگاه اجرا می شود، آن را به عنوان آرامش قبل از طوفان درک می کنیم. (هوارد هاکس از آهنگ آرام دین مارتین به همان شیوه در «ریو براوو» استفاده می کند.)

فورد هرگز این اشتباه را مرتکب نمی شود که آنقدر سریع برش دهد که حس و زمینه یک سکانس اکشن از بین برود. تعقیب و گریز طولانی کالسکه همیشه منطقی است، و او اجازه می دهد دوربینش در مورد کار بدلکاری شفاف باشد. این شیرین کاری خارق‌العاده را در نظر بگیرید: یک آپاچی از اسب خود به تیم کالسکه سوار می‌پرد و اسب‌های سربی را به زیر می‌کشد. او تیر خورده است. او بین اسب ها روی زمین می افتد و اسب ها و کالسکه به طور کامل از روی او می گذرند. در اینجا CGI وجود ندارد. او زندگی خود را به خطر می اندازد.

وین قهرمان فیلم است، اما نه یک «قهرمان اکشن». او آشکارا مرد بدی بود. "Ringo Kid" عکس خود را در پوسترهای تحت تعقیب بیهوده نمی گیرد. اما او هرگز پیشنهاد بدی نمی دهد و به نظر می رسد آماده است که به زندان برده شود حتی اگر فرصت های زیادی برای فرار دارد. این پیشنهاد وجود دارد که او در کنار کالسکه استیج بماند، زیرا برای محافظت از مسافران آن، به خصوص دو زن لازم است. ما در اینجا ظرافت و ظرفیت فیزیکی خارق العاده وین را برای مهربانی می بینیم و می فهمیم که چرا فورد بعداً او را به عنوان "مرد ساکت" انتخاب کرد.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

دو صحنه به طور خاص. وین در پیش زمینه سمت چپ، به دیوار تکیه داده و دالاس را تماشا می کند که از او در راهرو دور می شود. زبان بدن او را رعایت کنید. طوری که از او مراقبت می کند و سپس صاف می شود و او را دنبال می کند. و بعد، به نورپردازی و ترکیب بندی فورد نگاه کنید، در حالی که دالاس، در پیش زمینه در نور مهتاب در کنار حصاری، به تنهایی ایستاده و بچه رینگو، در پس زمینه، دود سیگار برگ او که به عنوان پس زمینه نور پس زمینه اش را روشن کرده، به او نزدیک می شود.

 

این یک شات استودیویی بود. اما بیشتر فیلم در لوکیشن دره یادبود محبوب فورد فیلمبرداری می‌شود، ستون‌های صخره‌ای ماقبل تاریخ آن کوچکی انسان‌ها را قاب‌بندی می‌کند. فورد بارها و بارها به دره بازگشت، جایی که گروه‌های بازیگر و خدمه‌اش در چادر زندگی می‌کردند و از یک واگن چاک تغذیه می‌شدند. او برای فاصله گرفتن از مدیران استودیو مداخله ارزش قائل بود. او یک دیکتاتور بود و در آن وسعت حرفش قانون بود.

 

نگرش فیلم نسبت به بومیان آمریکا روشن نیست. آپاچی ها به سادگی به عنوان وحشی های قاتل دیده می شوند. هیچ پیشنهادی وجود ندارد که مردان سفید پوست به سرزمین آنها حمله کرده باشند. فورد این دیدگاه ساده را با بی‌شماری دیگر از سازندگان فیلم‌های وسترن به اشتراک می‌گذاشت، و اگر در سال 1939 خام بود، حتی بیشتر از «جستجوگران» (1956)، که بزرگترین همکاری فورد و وین بود، بود. او تنها در آخرین فیلم خود، "پاییز شاین" (1964) به ایده های انسانی تری رسید.

 

شاید به دلیل ارتباط طولانی مدتش با وین، فورد اغلب به عنوان یک محافظه کار شناخته می شود. در واقع او یک لیبرال صریح بود، پرچمدار تلاش سیسیل بی. دمیل برای اجبار به سوگند وفاداری به انجمن کارگردانان در جریان شکار جادوگران مک کارتی. فورد نه نژادپرست بود و نه وین، اما آنها فیلم هایی ساختند که متاسفانه روشن نشده بود. با این حال، در "فیلم دلیجان"، قلب انسان دوستانه می‌تپد: هیچ یک از سرنشینان مربی عادی تلقی نمی‌شوند یا به طور اتفاقی اخراج نمی‌شوند. همه آنها در وابستگی متقابل خود وزن کامل دارند. این یک وسترن بسیار متمدن است.

 

یک چاپ بازسازی شده از "فیلم دلیجان" در مجموعه Criterion در بلوری منتشر شده است. همچنین در مجموعه فیلم‌های بزرگ من: «انگورهای خشم» و «جستجویان» فورد، و «رود سرخ» و «ریو براوو» وین.."

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 مهر 1401ساعت 14:13  توسط المیرا   بازدید 122 برچسب ها:

فیلم سفر به آمریکا 2

در سال 2019، روث ای. کارتر برای خلق مدهای واکاندا برنده جایزه اسکار شد. درست است که او با بستن بخیه هایش بر روی لباس زاموندا، دیگر بهشت ​​سینمای آفریقایی محبوب دیگر که برای اولین بار در سال 1988 در فیلم سفر به آمریکا ۲ دیده شد، پیروی کند. تحت هدایت استادانه او، همه در  فیلم سفر به آمریکا ۲ ​​تماشایی به نظر می رسند، از شاهزاده آکیم (ادی مورفی) که به زودی پادشاه خواهد شد تا زنان پرتاب کننده گلبرگ های گل رز به رهبری گارسل بووا. نتایج خواب آور هستند. شما نمی توانید چشمان خود را از روی صفحه بردارید تا مبادا الگوهای باشکوه یا یک زاویه پارچه ای ظریف ساخته شده را از دست بدهید که با خشونت واقعی در هوا بلند می شود. شیک پوشان خوشحال می شوند، زیرا همانطور که در محله قدیمی من می گوییم، روث ای. کارتر هنگام طراحی این لباس ها پای خود را در آن گذاشت.

برای تماشای این انیمیشن قدیمی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

لباس های کارتر ارزش پذیرش را دارد. فقط بدانید که با پرداخت هزینه، فقط در صورتی که از طرفداران فیلم اصلی باشید، از همه چیز ناامید خواهید شد. زیرا حتی اگر از این سفر کاملا غیر ضروری به زاموندا لذت ببرید، فیلم سفر به آمریکا ۲ نمی تواند با نسخه قبلی خود رقابت کند. کارگردان کریگ بروئر با بازگردانی مجدد به کلیپ های اصلی، هیچ لطفی به فیلم نمی کند، و بری دبلیو بلاستاین و دیوید شفیلد، فیلمنامه نویسان، با کنیا باریس همکاری می کنند تا به همان ضربات داستانی دست پیدا کنند که فیلم اول را بسیار سرگرم کننده کرد. احساس آشنایی اغلب برای حفظ فیلم در دریایی از حسن نیت کافی است، اما برخی از ایده‌های داستانی ناچارند چند ابرو و چند پلک پایین بیاورند. یک داستان عاشقانه دیگر وجود دارد، اما این بار، عاشقان بسیار کمتر از آکیم و لیزا (شاری هدلی) جذاب و کاریزماتیک هستند. و اگر نیمی از آن را به این فکر کنید که آیا شخصیتی مورد تجاوز قرار گرفته است، ممکن است یک کمدی با مشکل مواجه شود.

در کنار تماشای انیمه و انیمیشن، دانلود سریال و دانلود فیلم نیز در نماوا فراهم شده است.

همانطور که تریلرها به شما می گویند، شاهزاده آکیم پسری دارد که هرگز در آمریکا او را نمی شناخت. سازندگان فیلم با ویرایش مجدد آن صحنه کلوپ شبانه شگفت انگیز، صحنه ای که با ام سی هلو و آن زنی که شیطان را پرستش می کرد، این موضوع را در روایت اصلی بازسازی می کنند. سمی (آرسنیو هال) با مری جادسون (لزلی جونز) و دوستش در این باشگاه ملاقات می کند و در تلاش برای خوابیدن با دوستش، یک آکیم مست را به خانه مری می کشاند. مری اکیم را آنقدر بالا می‌آورد که نمی‌تواند به یاد بیاورد که چه اتفاقی برای او افتاده است و وویلا، وارث فوری که هیچ‌کس از آن خبر نداشت، متولد شد. اگر فکر نمی کنید این الهام بخش میلیون ها تفکر باشد، من یک آرایشگاه در کوئینز دارم که می خواهم به شما بفروشم.

فیلم ایرانی نیز در نماوا پرطرفدار است. یکی از ژانرهای پربازدید آن فیلم سینمایی کمدی است.

همانطور که آکیم مدام او را صدا می کند، "پسر حرومزاده"، لاول (جرمین فاولر) 31 ساله است که سعی می کند راه خود را در جهان باز کند. آکیم سه دختر دارد و هیچ پسری ندارد، به این معنی که هر کس با میکا (کیکی لین) بزرگ‌ترش ازدواج کند، تاج و تخت را به ارث می‌برد، زیرا زاموندا قانون «فقط پادشاهان» دارد. پدر آکیم، پادشاه جاف جافر (جیمز ارل جونز) به معنای واقعی کلمه در بستر مرگ است و نگران است که تنها پسرش آنقدر "نرم" باشد که "یک هفته دیگر توسط رهبر کشور رقیب زاموندا، نکستدوریا، ترور شود." این سرزمین افسانه ای توسط ژنرال ایزی (وسلی اسنایپس)، برادر ایمانی ایزی (ونسا بل کالووی)، زنی که آکیم در فیلم اول با او نامزد شده بود، اداره می شود. بله، او هنوز مثل سگ پارس می کند و روی یک پا می پرد.

از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم ها در کنار کارتون های رنگارنگ می توان به فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی اشاره کرد.

پسر ایزی یک همتای احتمالی برای میکا است، اما او هیچ بخشی از او را نمی‌خواهد، در نتیجه نمی‌تواند دو پادشاهی را متحد کند. این جایی است که لاول وارد می شود. ژنرال ایزی یک دختر به نام بوپوتو (تیانا تیلور) دارد که ورود او به فیلم چیزی غیرقابل باور نیست. اگر اکیم وارث مرد داشت، می توانست با او ازدواج کند. پس از اینکه بابا (باز هم آرسنیو هال) پیشگویی یک وارث مرد را فاش کرد و سمی آن را تأیید کرد، آکیم سمی را به کوئینز می کشاند تا لاول را بگیرد. همه جادسون ها، از جمله شخصیت پدر عمو ریم (تریسی مورگان)، حاضرند این مرد عجیب و غریب را بخرند که او پدر لاول است، زمانی که متوجه شوند زاموندا چقدر ثروتمند است. مریم قطعا او را به یاد می آورد. من فقط می توانم تصور کنم که اگر این فیلم به جای PG-13 که با آن زینت شده است رتبه R داده می شد، این صحنه با سفر به "نمایش موری" به پایان می رسید.

 

زمانی که لاول به زاموندا می‌رسد، «Coming 2 America» با تعویض مکان‌ها با قهرمان جوانش، داستان اصلی را بازی می‌کند. اما بسیار کمتر موثر است. کوئینز یک مکان واقعی است و محله‌ای که آکیم در آن یافت مملو از شخصیت‌ها، مکان‌ها و موقعیت‌هایی بود که برای بینندگان سیاه‌پوست آشنا بود. بسیاری از کمدی‌های «به آمریکا آمدن» از نقش آکیم به‌عنوان جایگاه اصلی تماشاگران سرچشمه می‌گیرد، در دنیایی که قبلاً با آن آشنا بودیم حرکت می‌کند و به شیوه‌ای مبهوت‌آمیز و عملاً بی‌گناه پاسخ می‌دهد. همه چیز در زاموندای این فیلم در درجه اول زاییده تخیل فیلمنامه نویسان آن است و در نتیجه چیزهای زیادی از نظر طنز قابل ربط گم می شود. اشتباه نکنید - با وجود شیرهای انسان‌خوار آن (که در اینجا نقش مکمل را بازی می‌کنند) همچنان با تپش قلب به زاموندا نقل مکان می‌کردم - اما لاول شاهزاده آکیم نیست. فاولر از شیرینی یا لذتی که مورفی در اولین دیدارش از کوئینز به ارمغان آورد، کم است. به نظر می رسد لاول و خانواده اش از یک فیلم Madea خارج شده اند. این در استودیو Tyler Perry گرفته شده است، بنابراین شاید من اشتباه نکنم.

+ نوشته شده در  شنبه 16 مهر 1401ساعت 22:19  توسط المیرا   بازدید 134 برچسب ها:

فیلم مرد آزاد

فیلم مرد آزاد مانند یک توله سگ بیش فعال است. واقعاً می خواهد دوست شما باشد. دوست داشتن آسان و سرگرم کننده است. همچنین عادت دارد دایره‌وار بدود، تمرکز خود را از دست بدهد و روی زمین بچرخد. یک فیلم اکشن خانوادگی که نسل فورتنایت را هدف قرار می‌دهد، «مرد آزاد» همچنین اهمیت فردیت را موعظه می‌کند در حالی که نه‌تنها شبیه ده‌ها فیلم دیگر است، بلکه به معنای واقعی کلمه برخی از تصاویر آن‌ها را در خود جای داده است. بازیگران لذت‌بخش، از جمله کارهای دزدی فیلم از جودی کامر، همه چیز را در کنار هم نگه می‌دارد، اما هنوز هم می‌توان آنقدر اشکال در این ماتریکس دید که آرزو کنیم بهتر بود.

برای تماشای این فیلم سینمایی کمدی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با چیدمانی که کاملاً شبیه به "فیلم لگو" است، "مرد آزاد" ما را با مرد بسیار دوست داشتنی (رایان رینولدز) آشنا می کند، یک NPC (شخصیت غیر بازیکن) در یک بازی ویدیویی جهان باز بسیار موفق به نام "شهر آزاد." او هر روز همان لباس را می‌پوشد، همان قهوه را سفارش می‌دهد و در همان بانک سر کار می‌رود، که در این بازی شبیه به "Grand Theft Auto" روزی چندین بار توسط بازیکنان واقعی مورد سرقت قرار می‌گیرد. او اهمیتی نمی دهد. همه چیز برای گای و بهترین رفیقش بادی (لیل رل هاوری) عالی است تا زمانی که رفیق شاد یک بازیکن واقعی را می بیند که از کنار دسته دختر مولوتوف (کومر) می رود و الگوی او را می شکند و زن فریبنده را در خیابان دنبال می کند. همانطور که او بیشتر به دختر مولوتوف و جایی که ممکن است برود علاقه مند می شود، یک عینک آفتابی می گیرد که نشان می دهد بازیکنان واقعی در این دنیا چه می بینند، از جمله ماموریت ها، مدیکیت ها، هاب ها و چیزهای دیگری که برای آنها آشناست. گیمرهای مدرن، حتی اگر برخی از فناوری‌های اینجا قدیمی به نظر می‌رسند. (توجه: این یک حرکت درخشان برای ترکیب گیمرها و استریمرهای واقعی مانند Ninja، Pokimane، و DanTDM بود، فیلم‌هایی که بچه‌هایی که آن شخصیت‌ها را می‌شناسند از صندلی‌هایشان بیرون می‌پرند).

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

در دنیای واقعی، متوجه می‌شویم که دختر مولوتوف برنامه‌نویسی به نام میلی است که با نابغه دیگری به نام کیز (جو کیری) روی توسعه یک بازی مجازی واقعا جاه‌طلبانه کار می‌کرد، بازی‌ای که به جای اینکه دنیای واقعی را تکرار کند. فقط به گیمرها ماموریت های خشونت آمیز برای انجام دادن می دهد. او در «شهر آزاد» تلاش می‌کند شواهدی بیابد که نشان می‌دهد، ناشر خودمحور بازی، آنتوان (تایکا وایتیتی) کد او را دزدیده و زمانی که گای ثابت می‌کند که انسان درونی کاملی است، کد او را دزدیده و آن را به این تجربه تلخ تغییر شکل داده است. تثلیث به نئو خود، این دو اتحاد تشکیل می دهند تا اساساً «شهر آزاد» را جدا از درون بشکنند، که با امتناع گای از بالا بردن رتبه خود از طریق خشونت شروع می شود.

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

گای تنها ماموریت‌های مثبت بازی را انتخاب می‌کند و در این فرآیند به موفقیت اینترنتی تبدیل می‌شود، زیرا دنیا سعی می‌کند بفهمد این گیمر مرموز چه کسی می‌تواند باشد، بدون اینکه متوجه شود که او در واقع برجسته‌ترین پیشرفت در هوش مصنوعی در تاریخ است. هنگامی که میلی و کیز آنچه را که در اینجا ایجاد شده است کشف می کنند، آنها تلاش می کنند تا پیشرفت واقعی را از سرمایه داری وقیحانه نجات دهند.

 

کارگردان Shawn Levy با کلیک کردن و زمزمه کردن چندین صحنه سرگرم کننده در نیمه اول، از جمله یک مونتاژ عالی از ماموریت های "خوب" گای و یک سکانس خنده دار که در آن کیز و شریک برنامه نویسش موزر (Utkarsh Ambudkar) در آن کیز و شریک برنامه نویسی اش موزر (Utkarsh Ambudkar) کار تحسین برانگیزی انجام می دهد. ) به دنبال گای بروید، اما او واقعاً شروع به از دست دادن سرعت در حدود ساعت می کند، و به بسیاری از نقاط طرح و مضامین مشابه برمی گردد.

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است.

 این فیلم به جای توسعه شخصیت خود، در تلاش است تا تأثیر واضح پروژه‌های دیگر مانند «ماتریکس»، «بازیکن آماده یک» و حتی «نمایش ترومن» را از بین ببرد، در حالی که با افزایش منظم، ارجاعات واقعی بازی‌ها و فرهنگ پاپ را کاهش می‌دهد. . بهترین لحظات فیلم پتانسیل این مفهوم را در بر می گیرد. به نظر می رسد بدترین آن تقلید از پروژه های بهتر است.

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه و برنامه کودک سینمایی جدید نیز از برنامه‌های نماوا است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 مهر 1401ساعت 15:47  توسط المیرا   بازدید 149 برچسب ها:

فیلم مردن برای یک دلار

این روزها، برای تعداد زیادی از کارگردانان برجسته، شش سال بین فیلم ها لزوماً زمان زیادی نیست. بنابراین، ممکن است تعجب کنید، چرا انتظارات هیجان‌انگیزی درباره فیلم مردن برای یک دلار، اولین فیلم سینمایی والتر هیل، کارگردان اکشن پروتئان در شش سال اخیر وجود داشته است؟

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

خوب، برای یک چیز، او امسال 80 ساله شد و در آن سن، وقفه 6 ساله در فیلم ها یکی از مواردی است که طرفداران در مورد آن عصبی می شوند. اما نکته مهمتر این واقعیت است که «مرده برای یک دلار» به احتمال زیاد اولین فیلم کاملاً خوشایند والتر هیل در بیش از شش سال گذشته است. ویژگی قبل از این یکی، «تکلیف»، در نقد خود در آن زمان بیان کردم، «یک تحریک مسلماً نادرست» بود که داستان تراجنسیتی آن باعث شد که «مثل یک نسخه کمیک EC» ​​در «پوستی که زندگی می‌کنم» آلمودوار بازی کند. که در."

فیلم سینمایی در ژانرها و از کشورهای مختلف در نماوا وجود دارد. اگر از طرفداران فیلم ایرانی هستید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

من نتیجه گرفتم: «از آنجایی که آقای هیل هنوز هم از بسیاری جهات، آقای هیل است، بسیاری از فیلم‌ها بیشتر از حق تماشایی هستند. و از آنجایی که «مرده برای یک دلار» یک وسترن است، فکر می‌کردم شانس خوبی برای اجتناب از دام‌های «تکلیف» دارد.

در کنار تماشای فیلم خارجی، تماشای فیلم سینمایی ایرانی نیز در نماوا فراهم شده است.

مطمئناً این کار را انجام می دهد، حتی اگر عمداً خود را در منطقه بالقوه التهابی قرار دهد. «مرده» با تصاویری عریض از منظره باشکوه و تنبیهی جنوب غربی آمریکا آغاز می شود. از دور سوار و اسبی را می‌بینیم که به دنبال آن اسب دیگری قرار می‌گیرد که سوار آن چتری را به عنوان سپر آفتاب در دست گرفته است. این دو الیجا جونز، فراری ارتش، و ریچل کید هستند، که بسته به اینکه چه کسی روایت را بیان می کند، یا همراه مایل یا ربوده شده اش است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود فیلم و سریال نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است. دانلود فیلم دوبله، دانلود سریال ترکی دو دسته از دانلودهایی است که فراهم شده است.

کریستوف والتز در نقش مکس بورلوند، یک شکارچی جایزه بازی می کند که به زودی برای ردیابی این جفت استخدام می شود. قبل از آن، ما از کینه ای بین او و جو کریبنز، یک قمارباز و سارق بانک که پنج سال را به خاطر مکس در زندان گذرانده بود، مطلع شدیم. مکس روز قبل از اینکه جو را از یک سلول خاکی آزاد کند ملاقات می‌کند و به او اطلاع می‌دهد که هر آنچه که جو فکر می‌کند مکس به او مدیون است، آن را دریافت نخواهد کرد و بهتر است از او دوری کند. ما می دانیم که راه های آنها باید دوباره از هم عبور کند. این تصویر که توسط هیل و مت هریس نوشته شده است، قرار است به طور محکم در The Tradition باشد.

 

این درست است حتی اگر نکات جالب جدیدی را به سناریو اضافه کند. همانطور که در الیجا جونز (براندون اسکات) سیاه پوست است و ریچل کید (راشل برازناهان) سفیدپوست است. فرمانده جونز به درستی خشمگین است، همانطور که شوهر ثروتمند ریچل (همیش لینکلیتر) خشمگین است. داستان آنها این است که جونز ریچل را ربوده و برای بازگشت او 10000 دلار می خواهد. این نیمی از واقعیت است. تمام حقیقت این است که راشل، یک همسر مورد آزار و اذیت، و جونز با هم فرار کرده اند و به دنبال پول برای تکمیل فرار خود، شاید به کوبا هستند. در ابتدا، تنها چیزی که مکس واقعاً می داند این است که 2000 دلار برای تکمیل بازگشت آنها دریافت می کند. برای کمک به این هدف، ارتش به مکس تیراندازی به نام پو (وارن برک)، دوست جونز که او هم سیاه‌پوست است، قرض می‌دهد.

در کنار تماشای فیلم و سریال، تماشای انیمیشن جدید و انیمه جدید نیز در نماوا فراهم شده است.

فیلم خیلی روی پویایی نژادی در اینجا تکیه نمی‌کند – که مکس و پو مکزیکی هم با هم همکاری می‌کنند و به محض عبور از مرز به مصاف هم می‌روند – اما آن‌قدر در پیش‌زمینه قرار گرفته‌اند که تنش‌های مفیدی را اضافه کنند.

هیل این فیلم را به کارگردان بزرگ وسترن باد بوتیچر تقدیم می کند و این تقدیم تصور او و والتز از مکس بورلوند را باز می کند. یعنی بورلوند شخصیتی است که می توانست توسط راندولف اسکات، مستحکم Boetticher بازی کند. بورلوند به طور دقیق عمل گرا اما در عین حال کاملاً صادق است. او پول خود را دوست دارد، اما زمانی که به پول های برنجی مربوط می شود، به طور خاص در مورد اینکه آن را از چه کسی می گیرد. بورلوند وقتی درباره شوهر مار ریچل بیشتر می‌آموزد، و اینکه راشل و الیجا فقط به دنبال چیزی هستند که دنیا از آنها سلب کرده است، یعنی آزادی آنها، بورلوند شروع به زیر سوال بردن وفاداری او می‌کند. به نگرانی های او می افزاید، رئیس زمین شرور مکزیکی، تیبریو (بنجامین برات)، که، در میان چیزهای دیگر، ترتیبی می دهد که مسیرهای جو کریبنز (ویلم دافو) و مکس یک بار دیگر از هم عبور کنند.

این داستان به طور هم‌زمان منجر به چند مسابقه می‌شود و اوج اکشن به زیبایی توسط هیل تنظیم می‌شود: تعلیق‌آمیز، گیج‌کننده است و هرگز به تقلب رسمی از ارزانی روایی نمی‌رسد تا به مخاطب آنچه را که می‌خواهد و شایسته آن است بدهد. متأسفانه سبک سنجیده و مختصر هیل مانند شاهکارهایی مانند «راننده» و «سواران دراز» به خوبی به او نمی‌رسد. و در حالی که والتز در نقش مکس فوق‌العاده است – باید برای والتز، که تهیه‌کننده اجرایی نیز بود، هیجان‌انگیز بوده باشد، بازی در نقش مردی که صرفاً یک قهرمان است، بدون نیاز به تیک و انحراف – و دافو نقش خود را با قدرت می‌خورد. به نظر می رسد چند تن از بازیگران، به ویژه برک و برازناهان، در برخی از صحنه های اولیه جای خود را پیدا کرده اند. اینها تمایزاتی هستند که کلاسیک های فوری را از سرگرمی های فوری رضایت بخش جدا می کند. و اجازه می‌دهم تا چند سال دیگر «مرده برای یک دلار» بهتر از امروز به نظر برسد. و امروز بهتر از خیلی خوب به نظر می رسید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 11 مهر 1401ساعت 21:03  توسط المیرا   بازدید 133 برچسب ها: